A vásárlás folyamata

Mi történik miután leadtam a rendelést?

Ha leadta megrendelését a weboldalon, rendeléséről egy visszaigazoló levelet kap az Ön által megadott email címére, mely tartalmazza rendelése részleteit, mint a rendeléshez tartozó vásárlási azonosítót, átvételi és fizetési információkat, és a vásárlás teljes összegét. Kérjük, amennyiben nem kap rendeléséről visszaigazoló emailt, vagy bármi probléma merülne a rendelésével kapcsolatba, keresse munkatársainkat az info@tex.hu email címen vagy CallCenter-ünket a +36-30-30-30-999 telefonszámon.

A rendelést le tudom mondani?

A jegyek kizárólag a rendezvény elmaradása esetén, a vásárlás helyén, a rendezvény időpontjától számított 30 napos jogvesztő határidőn belül válthatók vissza, feltéve, hogy a visszaváltás szerződésben meghatározott feltételeit a szervező biztosítja a TEX Hungary Kft. számára, vagy a visszaváltás módjáról másképpen nem rendelkezik. Ilyen esetben kérjük, figyelje a rendezvény szervezőjének közleményeit illetve tájékozódjon a www.tex.hu oldalon. A jegy árán kívül nem léphet fel semmilyen egyéb követeléssel, vagy kártérítési igénnyel sem a rendezőkkel, sem a jegyterjesztővel szemben.
Egyéb esetekben jegyet nem cserélünk, és nem váltunk vissza.
A belépőjegy megvásárlásával a jegyvásárló és a rendezvény szervezője kerül polgári jogviszonyba. Az igénybevett szolgáltatásért a rendezvényszervező, a jegy terjesztéséért pedig a TEX Hungary Kft. felelős.
A jegyek megvásárlásával a fenti feltételeket a vásárló elfogadja.

Melyek az elfogadott fizetési módok?

A jegyértékesítés során - az egyes események speciális feltételeitől függően – az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:
- Visa/Mastercard hitelkártyás fizetés: ebben az esetben a rendelése teljes összegét leemeljük hitelkártya számlájáról.
- Banki átutalás (bankon keresztül történő fizetés): a visszaigazoló e-mailben közöljük a tranzakciós szám mellett a teljes fizetendő összeget, egy rendelési számot, és egy bankszámlaszámot ahová a szóban forgó összeget kérjük, 3 munkanapon belül átutalni szíveskedjék.
- Utánvétel: futárszolgálattal történő kiszállítás esetén válaszható, a csomag kézbesítésekor fizeti ki rendelése ellenértékét. A futárszolgálat csak a belföldi ügyfeleink számára érhető el.

Honnan tudhatom, hogy rendelésemet megfelelően adtam le?

Sikeres rendeléséről egy visszaigazoló levelet kap az Ön által megadott email címére, mely tartalmazza rendelése részleteit, mint a rendeléshez tartozó vásárlási azonosítót, átvételi és fizetési információkat, és a vásárlás teljes összegét. Kérjük, amennyiben nem kap rendeléséről visszaigazoló email-t 4 órán belül, vagy bármi probléma merülne fel a rendelésével kapcsolatba, keresse munkatársainkat az info@tex.hu email címen vagy CallCenter-ünket a +36-30-30-30-999 telefonszámon.

Mi kell tennem, ha bármilyen problémát észlelek a Ticket Express weboldalán?

Ha bármilyen problémát észlel, kérjük, értesítsen bennünket az info@tex.hu címen.

Mi történik, ha nem kapok rendelést visszaigazoló email-t?

Rendelést visszaigazoló email-t röviddel a rendelés megtétele után fogja megkapni. Ha a rendelés leadásától számított 4 órán belül nem kap ilyen üzenetet, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@tex.hu címen, hogy a problémát orvosolni tudjuk.

Mennyi a hitelkártyámról levett teljes összeg?

Rendelését SSL biztonsági kapcsolaton keresztül teljesítjük a Ticket Express Gmbh. Bécs, Ausztria által az Eventim Nederland B.V.-n (postbus 69507, 1060 CN Amsterdam / Hollandia) keresztül.
Hazai rendezvények esetén minden hitelkártya fizetés Forintban kerül feldolgozásra.
Külföldi rendezvények esetén minden hitelkártya fizetés EURO-ban kerül feldolgozásra, vagyis a megrendelés ellenértékét napi árfolyamon átszámítjuk Euro-ra. Kérjük, legyen tudatában annak, hogy a hitelkártya elszámolási határidők különbözősége miatt, a kártyáján megjelenő forint terhelés eltérhet attól, ami a megrendelésben szerepel. Az eltérés lehet pozitív és negatív egyaránt, attól függően, hogy mekkora az Euro árfolyam különbsége a vásárlás illetve a kártyára terhelés időpontjában. A hitelkártyáról levett összeg tartalmazza a rendelt jegyek ellenértékét, a választott szállítási mód kezelési költségét, illetve egyéb szolgáltatások díját (pl. Nyugalom Szerződése).

Vissza a tetejére
Biztonság és adatvédelem

Biztonságban vannak-e a hitelkártyámra vonatkozó információk?

Igen. Amint leadta megrendelését, egy biztonságos szerverre küldjük az Ön által megadott információt, mely Biztonsági Lakattal (SSL) van levédve. Hitelkártya információit biztonságos módon egy fizetést lebonyolító központba küldjük engedélyezésre ill. igazolásra. Hitelkártyájának mindössze első 4 számát őrizzük meg/jegyezzük fel. Ezáltal bizalmasan kezeljük hitelkártya adatait, de így nyomon tudjuk követni a fizetést, ha valami probléma merülne fel.

Milyen információkat tárolnak rólam?

Az Ticket Express csak olyan lényeges adatokat tárol Önről, melyek megrendelése teljesítéséhez szükségesek. Ilyenek/ide tartoznak: az Ön neve, lak- vagy szállítási címe és kapcsolatfelvételhez szükséges adatok, úgymint email cím és telefonszám. Azt is tudnia kell, hogy vásárlásainak történetét és vásárlásait is eltároljuk, megőrizzük. Azonban NEM TÁROLJUK HITELKÁRTYA ADATAIT: Ha a megrendelést teljesítettük mindössze 4 számot raktározunk el a hitelkártyájáról. Nem árusítjuk, hozzuk nyilvánosságra vagy osztjuk meg látogatóink és vevőink személyes adatait.
Ha több információt szeretne személyes adatainak kezeléséről, használatáról, kérjük, olvassa el adatvédelemmel kapcsolatos politikánkat.

Mik azok a „cookie-k” és valóban szükségem van-e ezekre?

A „cookie” vagy „süti” olyan weboldal által létrehozott fájl, amelynek segítségével a weboldal a felhasználó számítógépén közvetlenül tárolhat információt. Így képesek például megjegyezni a weboldalak a személyes beállításokat. Annak érdekében, hogy helyesen lássa a TEX weboldal-t és megrendelést eszközölhessen, keresőjét alkalmassá kell tennie arra, hogy elfogadja a cookie-kat.

Hogyan engedélyezhetem a cookie-kat a webböngészőben?

Ha nincsenek engedélyezett cookie-k az Ön webböngészőjén, a következőket kell tennie:
-Firefox böngésző esetén: Használja az Eszközök > Beállítások menüpont kiválasztása után megjelenő ablak Adatvédelem paneljét. A Sütik menüből válassza és pipálja ki a „Sütik elfogadás webhelyekről” és a „Sütik megtartása: amíg le nem járnak” beállításokat.
-Chrome böngésző esetén: Használja az Beállítások> Speciális beállítások> Tartalombeállítás>Adatvédelem>Cookiek menüpontot a cookiek engedélyezésére.
-Internet Explorer böngésző esetén: kattintson az Eszközök menü Internetbeállítások parancsára, majd a Biztonság fülre. Kattintson a kívánt webtartalom-zónára, majd az „Egyéni szint” gombra. A „Cookie-k” szakaszban engedélyezze a cookiek használatát, majd mentse módosításait.
Ha a cookie-kkal és adatvédelmével kapcsolatosan bármilyen további információra lenne szüksége, lépjen kapcsolatba velünk az info@tex.hu címen.

Vissza a tetejére
Regisztráció és hozzáférés

Miért és hogyan regisztráljak?

Az www.tex.hu oldalon történő vásárlás regisztrációhoz kötött. Ehhez feltétlenül meg kell adnia nevét és email címét. Ezután visszaigazoló emailt küldünk Önnek, melyben meg kell erősítenie regisztrálási szándékát. Kérjük, kövesse az emailben közölt lépéseket. Felhasználói fiókjának kitöltésével felgyorsíthatja jövőbeni vásárlásai menetét is. Személyes adatainak és a szállítási adatok megadásával későbbi rendeléseinél automatikusan húzhatóak be ezek az információk, így ezeket nem kell minden rendelés alkalmával külön megadni.
Felhasználói fiókjába az oldal jobb felső sarkában- kék fejlécben- található ember ikonra kattintva tud bejelentkezni, mely a nyelvválasztó (HU/EN) mellett található.

Hogyan tudok belépni Felhasználói Fiókomba?

Felhasználói fiókjába az oldal jobb felső sarkában- kék fejlécben- található ember ikonra kattintva tud bejelentkezni, mely a nyelvválasztó (HU/EN) mellett található.

Regisztrálnom kell-e ismételten akkor, ha egy másik nemzetközi Eventim weboldalon vagy Eventim partneren keresztül vásárolok?

Igen, Önnek regisztrálni kell valamennyi Eventim oldalon vagy Eventim partnernél, mivel az Ön személyes adatait harmadik személy részére nem adjuk át.

Hogyan tudom változtatni személyes adataim és beállításaim?

Megváltoztathatja az olyan személyes adatait, mint email címe, neve, belépési titkos kódja, szállítási címe, stb., ahogyan az Önnek megfelel. A változtatásokhoz lépjen be az Ön felhasználói fiókjába, és válasszon a „Ön címe”, „Jelszó megváltoztatása”, „Email cím megváltoztatása” menüpontok közül. Kérjük, vegye figyelembe, hogy néhány változtatás után újra aktiválnia kell majd fiókját. Ebben az esetben emailt küldünk Önnek a megadott levelezési címére és kérjük, kövesse az abban leírt utasításokat.
Felhasználói fiókjába az oldal jobb felső sarkában- kék fejlécben- található ember ikonra kattintva tud bejelentkezni, mely a nyelvválasztó (HU/EN) mellett található.

Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavam?

Ha Ön már regisztrált, de nem emlékszik a jelszavára, lehetősége van új jelszót generálni fiókjához. Csak kattintson a „Fiókom” menüre és a felugró ablakban adja meg az email címét. Válassza a „Visszatérő vásárló” opciót, és kattintson az „Elfelejtette a jelszót?” linkre. Ezt követően elküldjük Önnek automatikusan generált jelszavát, mellyel be tud jelentkezni fiókjába. Vegye figyelembe, hogy ahhoz, hogy megkapja új jelszavát, ugyanazt az email címet kell megadnia, mint amit a regisztrálásnál használt.

Meg tudom változtatni a szállítási címem?

Igen, könnyen meg tudja változtatni szállítási címét mindaddig, amíg a rendelés végrehajtása még nem történt meg. Szállítási címe megváltoztatásához kérjük, lépjen be a „Fiókom/ Ön címei” menüpontba.

Én egy regisztrált vásárló vagyok, de hibaüzenetet kapok amikor megpróbálok belépni. Mit csinálok helytelenül?

Ha Ön regisztrálva van, azonban a belépésnél problémája akad, az alábbi hibák merülhetnek fel. Az első, hogy bár regisztrált, de nem aktiválta fiókját. Azért, hogy a regisztráció teljes legyen, Önnek egyszer rá kell kattintania a regisztráció megerősítésére, az Önnek, a regisztráció után közvetlenül elküldött visszaigazoló levélben. Ezáltal aktiválódik az Ön fiókja, és be tud lépni a Ticket Express weboldalra. Ha ezzel sem oldódott meg a problémája, kérjük, ellenőrizze felhasználói nevét és jelszavát. Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, kérjük lépjen velünk kapcsolatba az info@tex.hu email címen vagy CallCenter-ünket a +36-30-30-30-999 telefonszámon.

Mi történik, ha nem kapok Felhasználói fiókot aktiváló email-t?

Általában röviddel az Eventim weboldalon történt regisztrációja után kapja meg a visszaigazoló levelet, mely tartalmazza az aktiváláshoz szükséges linket. Az email-ben megadott link-re kattintva az Ön regisztráció teljes lesz, és fiókja aktiválódik. Ha nem kap ilyen üzenet a regisztrációt követő 4 órán belül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velük az info@tex.hu címen és segítünk a probléma megoldásában.

Tudok kétszer regisztrálni ugyanazzal az email címmel?

Nem. Biztonsági okokból nem lehetséges kétszer ugyanazzal az email címmel regisztrálni. Kérjük, amennyiben egy második regisztrációt is szeretne, és erre megvan a megfelelő oka, használjon egy másik email címet.

Vissza a tetejére
Nyugalom Szerződése

Mely események indokolják a visszaváltást?

Betegség, baleset, terhesség, halál

• Olyan komoly betegség, komoly baleset, terhességi komplikációk, haláleset bekövetkezte, mely a jegyvásárlás után derül ki, történik meg, akár a jegyvásárlóval, akár az ugyanarra az eseményre jegyet vásárolt hozzátartozóval
A visszaváltás csak akkor lehetséges ha a jegyvásárlás idején a vásárló személy egészséges volt . Ilyen esetben legfeljebb 6 személy együttes jegyvásárlása után benyújtott visszaváltás lehetséges.

• Lelki sérülések esetében a visszaváltás csak akkor lehetséges, ha:
- pszichiáter igazolta a munkaképtelenséget vagy
- munkáltató igazolta a munkaképtelenséget.

• Krónikus betegség esetén visszaváltás csak akkor lehetséges ha igazolhatóan nem várt akut súlyosbodás miatt nem tud részt venni az eseményen.

• Terhesség esetén a visszaváltás csak akkor garantált,
- ha a terhesség a jegyvásárlás után kezdődött és a terhesség 24. hete után kerül megrendezésre az esemény
- vagy ha a terhesség a jegyvásárlás után kezdődött és a születendő gyermeket veszélyeztetné az eseményen történő részvétel.



Nyilvános közlekedési eszköz késedelme vagy meghibásodása esetén

•Ha az eseményen történő részvétel lehetetlen a tömegközlekedési eszköz késése miatt illetve annak meghibásodásából kifolyólag. (a beléptetés befejeződött, vagy az esemény véget ért )

Saját jármű érkezés előtti meghibásodása

•Ha a saját gépjármű meghibásodik, vagy balesetet szenvednek utasai útban az esemény felé. Az indítókulcs elvesztése és az üzemanyag kifogyása esetén nem jogosít visszaváltásra a “Nyugalom Szerződése” szolgáltatás.

A rendezvényszervező által történő időpont módosítás

•Ha egy esemény vagy előadás időpontja megváltozik és a jegy érvényes az új időpontban megtartandó eseményre, de a jegytulajdonos az új időpontban nem tud rész tvenni az eseményen. Az új előadás időpontjának közzétételétől számított 30 napon belül van lehetőség a visszaváltásra.

A rendezvény elmaradása a szervező fizetőképtelensége miatt

Ha a szervező fizetésképtelensége miatt törli a rendezvényt, úgy a vásárlónak az előadás dátumától számítva 30 napja van, hogy írásos formában visszafizetési igényét jelezze, mellékelve minden szükséges banki információt. Nem tudjuk figyelembe venni azokat a visszafizetési igényeket, amelyek a fent említett hatráridő után érkeznek be hozzánk.

Teendők betegség, illetve baleset esetén

Az érintett személynek, amint lehetősége nyílik, írásos formában kell jelezni problémáját a TEX Hungary Kft. felé (legkésőbb 30 perccel a rendezvény kezdetét megelőzően) a következő elérhetőségeken:
- telefon: +36 / 30 56 97 220 és
- email: nyugalom@tex.hu

• Az érintett személy köteles minden tőle elvárható lépést megtenni, hogy megelőzze a káreseményt

Az érintett személy köteles a szerződési kötelezettségének megfelelően teljes körűen informálni a TEX Hungary Kft.-t.
Betegség, baleset esetén az érintett személynek gondoskodnia kell, hogy a kezelőorvos által kiadott részletes orvosi igazolást eljuttassa a TEX Hungary Kft. részére.
Ajándékozás esetén a megajándékozott személy is érvényesítheti az igényét, amennyiben beküldi hozzánk a megfelelő dokumentumokat .

Ezek a dokumentumok a következők:
– eredeti jegy
– TEX Hungary Kft. által kiadott számla/szállítólevél
– dokumentumok/ hivatalos tanúvallomások, amelyek igazolják az esetet (részletes orvosi igazolás, amely tartalmazza a diagnózist, munkáltató igazolása, rendőrségi jegyzőkönyv, haláleset igazolására halotti bizonyítvány másolata)

Kötelezettség megszegése

Ha az érintett személy megszegi valamely kötelezettségét, úgy a TEX Hungary Kft. megvonhatja vagy megszakíthatja a szolgáltatást

A következő események nem képezik a visszatérítés jogalapját:

Megromlott egészségügyi állapot:

Ha betegség vagy egy baleset utóhatása alatt történik a jegyvásárlás, vagy tudomása van egy műtétről, orvosi beavatkozásról és nem épül fel egészségügyileg a rendezvény napjáig. Akkor is, ha a műtét utókezelései vagy az orvosi beavatkozás időpontja a jegyfoglalás után kerülnek lefixálásra és a jegyvásárló nem épül fel a rendezvény napjáig.

A szervező oldaláról történő lemondás:

Ha a szervező nem tudja, vagy csak részben tudja teljesíteni a szerződésben foglalt szolgáltatások feltételeit, vagy elmarad a rendezvény. Ilyen esetben a szervező köteles a saját szerződési feltételeinek megfelelően a vásárlónak a jegyárat megtéríteni.

A “Nyugalom Szerződése” nem terjed ki a következő eseményekre:
- amennyiben akut betegség alatt történik a jegyvásárlás, vagy olyan baleset után, amelyből az érintett személy nem épült fel a rendezvény időpontjáig
olyan esemény történik, amely előre látható volt a jegyvásárláskor (pl.: műtét)

• Amennyiben az érintett személyre igaz a következő felsorolás bármely sora, úgy nem jogosult a visszaváltásra,:
– alkohol vagy drog fogyasztás
– öngyilkosság vagy öngyilkossági kísérlet
– sztrájkban, vagy civil zavargásokban történő részvétel
– gépjármű- és csónakversenyeken és edzéseken történő részvétel
– veszélyes tevékenységben való részvétel, ami kockázatnak teszi ki a
– hanyagság vagy szándékosság
– elkövetett bűncselekmény, vagy bűncselekmény kísérlet

• A következő események és következményeik esetén nincs visszaváltás:
háború, terrortámadás, bármilyen civil zavargás, járvány, országos járvány, természeti katasztrófák

• Hivatalos eljárás következményei (vagyonelkobzás, letartóztatás, vagy kitoloncolás illegális tartózkodás miatt) nem minősülnek visszaváltást indokoló eseménynek

FOGALMAK

Kapcsolódó személyek lehetnek:
- rokonok (házastársak, szülők, gyerekek, após, anyós, nagyszülők és testvérek)
– a társ, a társ szülei és gyerekei
– kiskorúak felvigyázói, vagy rokonai

Szervező
Bármely üzlet/szervezet/cég, amely szerződés alapján nyújtja a rendezvény szolgáltatásait a szerződő félnek.

Tömegközlekedési eszköz
Minden olyan megszokott útvonalon rendszeresen közlekedő tömegközlekedési eszköz, amely menetrend szerint közlekedik és fizető utasok szállítására alkalmas. A taxik és a bérelt autók nem minősülnek tömegközlekedési eszköznek.

Műszaki hiba / Meghibásodás
Minden hirtelen és váratlan járműhiba, amit elektromos vagy mechanikai üzemzavar okoz és az utazás megszakadásával jár. Pl. ha kitört a kerék, kifogyott a benzin, a slusszkulcs be lett zárva az autóba vagy lemerült akkumulátor kimeríti a műszaki hiba vagy elakadás fogalmát. A slusszkulcs elvesztése, megsérülése, vagy rossz üzemanyag tankolása nem minősül lerobbanásnak és nem esik ezen eljárás alá.

Személyi baleset
Az érintett személy önhibáján kívül történt személyi sérülés..

Gépjárműbaleset
Minden olyan gépjárművel bekövetkezett baleset, amelynek következtében az utazás megszakad. Például: ütközés, összeütközés, felborulás, árokba csúszás, beszorulás, vagy elsüllyedés.

Súlyos betegség/baleset súlyos utóhatásai
Betegségek vagy balesetek utóhatásai komolynak minősülnek, ha az eredménye ideiglenes, vagy tartós munkára való alkalmatlanság

Vissza a tetejére