Hírek

Ed Sheeran

Fontos vásárlói tudnivalók

22 szept

1. Hogyan vásárolhatok jegyeket?

Az Ed Sheeran koncert szervezői és maga a művész is elkötelezettek az etikátlan másodlagos jegyértékesítés és viszonteladás elleni küzdelemben. A 2022-es turnén egy új mobil digitális belépő (OETICKET.Pass) lesz elérhető, amelyet KIZÁRÓLAG az általunk jóváhagyott értékesítési helyeken keresztül árusítunk. Hogy értesüljön a jegyértékesítés indulásáról, javasoljuk, hogy regisztráljon egy fiókot a hivatalos jegyértékesítési pontok egyikénél, a részletek alább találhatók. A mobiltelefonja / okostelefonja lesz az Ön belépőjegye, mely regisztrálásra kerül az Oeticket.Pass alkalmazásban. A jegyek megvásárlását követően egy egyszerű e-mail visszaigazolást fog kapni a vásárlás jóváhagyásaként, ez azonban NEM az Ön jegye vagy jegye(i).

A koncert közeledtével további instrukciókat fog kapni arra vonatkozóan, hogyan férhet hozzá a jegyéhez (jegyeihez). A koncertre való belépéskor be kell majd mutatnia a jegye(ke)t tartalmazó mobil okostelefon készülékét, ezzel kell azonosítani saját magát és az Önnel koncetre érkezőker a forgóajtókon/bejáratokon keresztül.

Info OETICKET.Pass >

2. Mit jelent az etikátlan másodlagos jegyértékesítés és jegyek viszonteladása?

Etikátlan másodlagos jegyértékesítés az, amikor névértéken vásárolnak jegyeket, majd azokat nem az előadó által jóváhagyott módszerekkel és weboldalakon keresztül, emelt áron adják tovább, így megtagadva a valódi rajongóktól a névértéken történő vásárlás lehetőségét.

A jegyárusok és az engedély nélküli viszonteladók többféle bankkártyát, hamis személyazonosságot és kifinomult számítógépes programokat ("botokat") használnak, hogy nagy mennyiségű jegyet tudjanak felvásárolni, amiket aztán emelt áron kínálnak továbbértékesítésre.

3. Mikor indul a jegyértékesítés?

2021. szeptember 25-én, szombaton 11:00-kor

4. Hol vásárolhatom meg jegyeimet névértéken?

Az összes hivatalos jegyértékesítő weboldal feltüntetésre kerül a turnéhirdetéseken és az EdSheeran.com oldalon. Kérjük, kizárólag a hivatalos jegyértékesítő weboldalon vásároljon jegyet: www.oeticket.com

5. Mennyibe kerülnek a névértéken vett jegyek?

A jegyek ára 60,25 / 90,65 / 100,75 EUR, plusz a vonatkozó szállítási és rendelési költségek (melyek feltüntetésre kerülnek a vásárlás során).

6. Mennyi a maximális számú jegy, amit az OETICKET.Pass-on keresztül megvásárolhatok Ed Sheeran koncertjére?

Az Ed Sheeran elővételes jegyértékesítés keretében dátumonként legfeljebb 6 jegyet vásárolhat.

SZERETNÉNK FELHÍVNI A FIGYELMÉT, hogy minden olyan tranzakciót, amelyet bot vásárlásnak észlelünk, vagy kettős vásárlói fiók kerül létrehozásra (hogy a jegylimitnél többet tudjon vásárolni), vagy bármilyen olyan művelet, amely a jegylimitet meghaladó gyanús vásárlást jelez, törölni fogjuk.

Info OETICKET.Pass >

7. Mi nagyobb csoportként/családként szeretnénk részt venni a koncerten, mi a teendőnk?

Kérjük, próbáljon meg egy másik mobilkészülékkel egy másik rendelést leadni.

8. Milyen korhatárok vannak érvényben a koncerten?

A koncerten a Bécsi Ifjúságvédelmi Törvény (Wiener Jugendschutzgesetz) alkalmazandó. A 14. életévüket be nem töltött fiatalok este 23:00 és hajnali 5 óra között (23:00-05:00) nem tartózkodhatnak egyedül. A 14 és 16 év közötti fiatalok nem tartózkodhatnak egyedül éjjel 1 és 5 óra között (01:00-05:00).

9. Hogyan vásárolhatok Ed Sheeran jegyet ajándékba egy másik személynek?

Sajnos erre nincs lehetőség, hogy közvetlenül barátoknak és rokonoknak ajándékba vásároljon belépőt.

A jegyvásárló személyi igazolványa ellenőrzésre kerül a belépéskor, az általa vásárolt többi jegyet más személyek is felhasználhatják, amennyiben MINDENKI a jegyvásárlóval együtt lép be a koncertre. Ha ajándékjegyet szeretne vásárolni, akkor Önnek is kell érvényes belépővel rendelkezni és együtt kell belépniük a koncertre. 10. Milyen jegyvásárlási lehetőségek vannak kerekesszékes vásárlók számára?

Lehetőség van arra, hogy jegyet foglaljon call-centerünkön keresztül, amelyet a +43 1 96096 202-es telefonszámon érhet el. Felhívjuk figyelmét, hogy a call-centeren keresztül csak a kerekesszékes személy és kísérője számára van lehetőség jegyvásárlásra.

11. Hogyan fizethetek az OETICKET.Pass jegyekért?

A rendelkezésre álló fizetési lehetőségeket a vásárlás során jelenítjük meg webshopunkban. 12. Nem tudok bejelentkezni az OETICKET.App-ra. Mit tehetek?

Kérjük, használja az "Új jelszó kérése" funkciót. Ha kérdései vannak, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. (ed-sheeran@oeticket.com)

13. Foglalhatok egyszerre OETICKET.Pass és egy másik rendezvényre jegyet?

Jelenleg nincs lehetsőség az OETICKET.Pass és más rendezvény belépőjegyének egyidejű vásárlására.

14. Mi az OETICKET.Pass?

Az OETICKET.Pass segítségével jegyeit digitálisan küldjük el Önnek. A jegyeket kizárólag az OETICKET.App-on keresztül küldjük el. A helyszíni belépéshez szintén kényelmesen használhatja az OETICKET.App-ot. Nem küldünk Önnek további e-mailt vagy postai küldeményt.

15. Hogyan működik a vásárlási folyamat az OETICKET.Pass-on?

A vásárlási folyamat webshopunkban pontosan ugyanúgy zajlik, mint ahogyan azt a többi jegytípusnál ismeri. A különbség a "hagyományos" jegyekhez képest az, hogy az OETICKET.Pass jegyeit nem kiszállítással vagy e-mailben kapja meg, hanem az OETICKET.App-on keresztül bocsátjuk az Ön rendelkezésére.

16. Mire van szükségem az OETICKET.Pass használatához?

Az OETICKET.Pass használatához az OETICKET.App legújabb verziójára és egy legalább iOS 12 vagy Android 5.0 operációs rendszerű okostelefonra van szüksége. Magát az alkalmazást ingyenesen letöltheti az App Store-ból vagy a Google Play-ből. Kérjük, rendszeresen frissítse az OETICKET.App-ot.

17. Hogyan tölthetem le az OETICKET.Pass jegyeimet?

Az OETICKET.Pass jegyek csak az OETICKET.App-on belül érhetők el. A jegyek megvásárlása után kérjük, töltse le az OETICKET.App-ot, ha még nem telepítette.

Miután bejelentkezett az alkalmazásba az EVENTIM fiókjával, megtekintheti a megrendelését. Jegyei a biztonsági folyamatok miatt időbeli késéssel jelennek meg. Jegyeit azonban még időben, a rendezvény előtt le tudja majd tölteni.

18. Vásárolhatok jegyet, ha nincs okostelefonom?

Az OETICKET.Pass letöltéséhez kötelező egy érvényes telefonszámmal rendelkező okostelefon.

19. Mikor kapom meg a jegyemet, és mikor tölthetem le azokat?

A lefoglalt jegyeket a szerződés megkötése után kapja meg, illetve előlegfizetés esetén a teljes összeg sikeres levonása után a fizetési számlájáról.

A jegyek kézbesítése ezért némi időt vesz igénybe, de természetesen időben megérkezik az eseményre.

20. Hogyan módosíthatom az adataimat az OETICKET.App-ban?

Az alkalmazásban a "Személyes adatok" alatt. Felhívjuk figyelmét, hogy az ott tárolt mobiltelefonszám nem használható a jegyek érvényesítésére. Erre a célra a vásárlás során megadott telefonszámot használjuk. Ha ezt szeretné megváltoztatni, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. (ed-sheeran@oeticket.com).

21. Köthetek jegybiztosítást az OETICKET.Pass jegyekre?

Igen, az OETICKET.Pass szállítási móddal vásárolt jegyekre is köthet jegybiztosítást a vásárlás során.

22. Miért kell megadnom a mobiltelefonszámomat, és hogyan tudom megváltoztatni azt a jegyvásárlás után?

Kötelező megadni a mobiltelefonszámát az Ed Sheeran jegyvásárlási folyamat során, különben nem fogja tudni érvényesíteni a jegyeit az OETICKET.Pass-on keresztül. A jegyek érvényesítéséhez röviddel a vásárlás után egy tranzakciós hitelesítési számot küldünk a megadott mobiltelefonszámra.

Az OETICKET.Pass jegyeket csak a vásárló tudja letölteni. A megrendelés során megadott mobiltelefonszám a mérvadó. Ezt a számot Ön nem tudja megváltoztatni. Ezért fontos, hogy a rendelési folyamat során gondosan ellenőrizze a mobiltelefonszám beírását. Az utólagos módosításhoz kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal itt. (ed-sheeran@oeticket.com)

23. Továbbértékesíthetem a jegyemet?

Minden egyes eseményre egyedi szabályok vonatkoznak. Ed Sheeran jegyeit a fanSALE oldalon keresztül 2021. október közepétől a rendezvény kezdete előtt legkésőbb 24 órával újraértékesítheti. Ehhez hívja le jegyeit az OETICKET.app-on keresztül, és ott indítsa el az értékesítési folyamatot.

24. Továbbértékesíthetem a jegyemet más platformokon keresztül?

Nem. Az egyetlen jóváhagyott platform az Ed Sheeran jegyek viszonteladására a fanSALE. A jegyek viszonteladása 2021. október közepétől lesz elérhető a fanSALE.at oldalon keresztül.

25. Ha a jegyeim nincsenek az OETICKET.App-ban, a rendelésem érvényes?

Ha a megrendelését megtalálja a "Jegyeim" pontban, és kapott visszaigazoló e-mailt a jegyvásárlásról, akkor a vásárlás sikeres volt. Biztonsági okokból az Ed Sheeran belépőjegyeket egy későbbi időpontban fogja megkapni, de a rendelése ettől még érvényes.

26. Milyen dokumentumokat kell bemutatnom a bejáratnál?

Szüksége van az okostelefonjára az OETICKET.App telepítésével és az OETICKET.Pass letöltésével. Az OETICKET.Pass belépőkód felmutatásához be kell jelentkeznie az EVENTIM-fiókjával. A "Saját rendezvényeim" menüpontban az Ön által megvásárolt jegyek elérhetőek. Kérjük, győződjön meg arról, hogy okostelefonja megfelelően fel van töltve. Kérjük, tartsa készenlétben személyi igazolványát a beléptető személyzet esetleges névellenőrzéséhez.

27. Hogyan férhetek hozzá az OETICKET.Pass jegyemhez, ha nincs internet-hozzáférésem?

Tipp: Töltse le otthon az OETICKET.Pass jegyeit az okostelefonjára. Így nincs szüksége internetkapcsolatra a bejáratnál.

28. Több embernek is vettem jegyet: Mindannyiunknak együtt kell megjelennünk az Ed Sheeran rendezvények bejáratánál?

Igen, a digitális jegy egyszerre csak egy személyt jogosít fel az eseményre való belépésre. Ha a vásárló több digitális jegyet vásárol, ezek csak a mobileszközén kerülnek tárolásra. A rendezvényre való belépéskor a vásárló mobilkészülékét a vásárló jelenlétében kell átadni a megfelelő engedélyező kód beolvasásához.

29. Nem tudok bejutni a jegyemmel, nem sikerült beolvasni, és a forgóajtónál elküldtek?

Ne aggódjon, megpróbálunk segíteni Önnek. Első körben kérjük, menjen a jegypénztárba, ahol valaki segíthet kideríteni, mi a baj. Ne feledje, NE vásároljon jegyet olyan személytől, akit nem ismer, sem személyesen az utcán, sem pedig egy nem hivatalos, másodlagos jegyértékesítő weboldalon.

30. Lemerült a telefonom akkumulátora, ezért nem tudok hozzáférni a jegye(i)mhez?

Kérjük, győződjön meg róla, hogy telefonja teljesen fel legyen töltve, mielőtt elhagyja az otthonát, hogy elkerülje ezt a helyzetet. Ha lemerül az akkumulátora, kérjük, menjen a jegypénztárba, ahol valaki segíteni fog Önnek megtalálni a rendelését. Kérjük, vegye figyelembe, hogy hosszabb várakozási idő előfordulhat.

31. Mit tehetek, ha az okostelefonom elveszett, ellopták vagy elromlott?

A megrendelése és a jegyei az EVENTIM-fiókjához vannak kötve. Ha már nem fér hozzá az okostelefonjához, akkor egy másik okostelefonon bejelentkezhet az OETICKET.App alkalmazásba, és hozzáférhet a megrendeléséhez. Ha szükséges, kérjük, változtassa meg jelszavát is, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá jegyeihez.

Ha meg kell változtatnia mobiltelefonszámát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal itt, hogy az új számot hozzáadhassuk a megrendeléséhez. (ed-sheeran@oeticket.com)

32. Megengedett a fényképezőgépek használata?

A professzionális (a levehető objektívvel rendelkező) fényképezőgépek, videó- és rögzítőberendezések szigorúan tilosak. A személyes használatú fényképezőgépek és az okostelefonok kamerái használhatók.

33. Néhány barátom megbetegedett. Hogyan tudom továbbadni vagy továbbértékesíteni a barátaim jegyeit?

Egyedi jegyek továbbértékesítésére a www.fansale.at oldalon keresztül van lehetőség október közepétől a rendezvény kezdete előtti 24 óráig.