ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Eventim.hu - Általános Szerződési Feltételek

Preambulum

1. A TEX Hungary Kft. kizárólag a jegyek értékesítését végzi, az általa ajánlott eseményeknek nem szervezője. A rendezvények szervezéséért a harmadik személy szervezők felelősek, akik a jegyek kibocsátását is végzik. A belépőjegy megvásárlásával a jegytulajdonos („Felhasználó”) és az adott szervező között kizárólagos szerződéses kapcsolat jön létre a rendezvényen való részvételre vonatkozóan. Erre a jogviszonyra a szervező saját általános szerződési feltételei, valamint az adott helyszín saját szabályai is vonatkozhatnak.

2. A jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) határozzák meg a TEX Hungary Kft. és a www.eventim.hu weboldalon harmadik felek által szervezett rendezvényekre vonatkozó belépőjegyet vásárló felhasználó közötti szerződéses jogviszonyt.

1. Az ÁSZF hatálya

1.1. Jelen ÁSZF kizárólag a TEX Hungary Kft. tekintetében alkalmazandó minden olyan szerződésre és megrendelésre, amely a https://www.eventim.hu/ oldalon („Honlap”) és annak aldomainjein vásárolt jegyekre, termékekre és szolgáltatásokra vonatkozik.

2. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A Szolgáltató neve: TEX Hungary Kft. (a továbbiakban: „Szolgáltató”)

A Szolgáltató székhelye és postai címe: 1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 31.

A Szolgáltató elektronikus levelezési címe: info@tex.hu

Cégjegyzékszáma: 01-09-877903

Adószáma: 13878131-2-42

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

A tárhely-szolgáltató neve: Perftech d.o.o.

A tárhely-szolgáltató székhelye: Baragova ulica 7E, 1000 Ljubljana, Slovenia

A tárhely-szolgáltató telefonszáma: +386 1 588 44 00

A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@perftech.si

3. REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS

3.1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF feltételeit megismerte és elfogadja, továbbá, hogy a Honlapon közzétett Adatkezelési tájékoztatót megismerte.

3.2. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

3.3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

4. MEGVÁSÁROLHATÓ JEGYEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

4.1. A megjelenített jegyek online rendelhetők meg. A jegyekre vonatkozóan megjelenített árak eseménytől függően forintban vagy euróban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, valamint az esetleges rendszerhasználati és más kényelmi díjakat. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

4.2 Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor megváltoztassa a jegyek vételárát a szervező utasításai alapján, illetve a járulékos költségek mértékét. Az árváltoztatás joga nem alkalmazható a már megkezdett vásárlásokra.

4.3. A Honlapon Szolgáltató részletesen feltünteti a rendezvény nevét, leírását, amelyre a jegy érvényes. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szervezőktől kapott információkat eljuttassa a Felhasználókhoz. A Szolgáltató a szervezőktől kapott információk teljességéért és pontosságáért nem felel.

4.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

5. RENDELÉS MENETE

5.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezhet a weboldalra vagy bejelentkezhet a vásárlás folyamán is.

5.2. Felhasználó kiválasztja a rendezvényt vagy a művészt és a rendezvény időpontját.

5.3. Felhasználó kiválasztja a jegyeket: Legjobb hely szerinti (helyfoglalás jegyár alapján) / interaktív ülésrend szerinti foglalás alapján, majd kosárba teszi azokat.

5.4. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár megtekintése” ikonra kattintva.

5.5. Ha nem szeretne további jegyet vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt jegyek darabszámát.

5.6. A „törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát.

5.7. A megrendelés lépései:

5.7.1. Szállítási mód kiválasztása: személyes átvétel / futárszolgálat / print@home (bizonyos rendezvényeknél) / E-Jegy (bizonyos rendezvényeknél)

Jegyeit személyes átvétel választása esetén az alábbi jegyirodában az alábbi nyitvatartási időben veheti át:

Eventim Bálna

1093 Budapest, Fővám tér 11-12.

Nyitva tartás: H-P: 10.00-18.00, Szo: 11.00-15.00 (Ebédszünet: 12.30-13.00 között)

Személyes átvétel díja:

0 - 20 000 Ft értékű rendelés esetén: 500 Ft

20 001 - 40 000 Ft értékű rendelés esetén 1500 Ft

40 001 Ft értékű rendelések felett: 2500 Ft

Az egyes kézbesítési módokra és díjakra vonatkozó részletes információ elérhető a http://www.eventim.hu/hu/szallitasi-modok-dijak oldalon.

A Honlapon megvásárolt jegyek esetében 700 Ft kezelési költség és a szállítási módtól valamint a vásárlás értékétől függő szállítási/átvételi díj fizetendő.

Külföldi rendezvények esetében a külföldi Eventim partner további kezelési költséget számolhat fel, melynek mértékéről a vásárlás során minden esetben pontos tájékoztatást talál.

5.7.2. Fizetési mód kiválasztása: utánvétel / bankkártyás fizetés (Visa/Mastercard)

- Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt jegy futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt jegy(ek) átvételekor.

- Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

Hazai rendezvények esetén rendelését biztonsági kapcsolaton keresztül teljesítjük a CTS Eventim AG & Co. KGaA (székhely: Contrescarpe 75A, 28195 Bréma, Németország) által.

Külföldi rendezvények esetén rendelését SSL biztonsági kapcsolaton keresztül teljesítjük a CTS Eventim Austria GmbH. Bécs, Ausztria által.

Hazai rendezvények esetén minden hitelkártya fizetés forintban kerül feldolgozásra.

Külföldi rendezvények esetén minden hitelkártya fizetés EURO-ban kerül feldolgozásra, vagyis a megrendelés ellenértékét napi árfolyamon átszámítjuk Euro-ra. Kérjük legyen tudatában annak, hogy a hitelkártya elszámolási határidők különbözősége miatt, a kártyáján megjelenő forint terhelés eltérhet attól, ami a megrendelésben szerepel. Az eltérés lehet pozitív és negatív egyaránt, attól függően, hogy mekkora az Euro árfolyam különbsége a vásárlás illetve a kártyára terhelés időpontjában.

További információk: https://www.eventim.hu/hu/fizetesi_modok/

5.7.3. Belépés felhasználónévvel és jelszóval / Regisztráció email címmel vagy Facebook fiókkal

5.7.4. Számlázási adatok megadása (opcionális, amennyiben eltér a szállítási címtől).

A számlázási adatok utólagos módosítására nincs lehetőség.

5.7.5. Fizetési módtól függően:

- bankkártya esetén: bankkártya adatok megadása, rendelési adatok ellenőrzése, fizetés folytatása.

- utánvét esetén: rendelési adatok ellenőrzése, fizetés folytatása.

5.8. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor a „törlés” vagy a „Távolítsa el ezt a jegycsoportot” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására/törlésére.

5.9. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget (szolgáltatási és szállítási díjak) tartalmaz. Ezeket a díjakat a Felhasználó a megrendeléskor a kosárban látja; további, fel nem tűntetett költségek nem merülnek fel.

5.10. 21 perc 55 másodperc elteltével a megrendelésre nyitva álló kosáridő lejár és a kosárban lévő jegyek automatikusan törlődnek.

5.11. A fent részletezett adatok megadását követően Felhasználó a „megrendelem” vagy a „Kérjük, erősítse meg és adja le rendelését” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

5.12. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés feladásától számított 48 órán belül nem érkezik meg, a felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5.13. Amennyiben a Felhasználó kiszállítást kért, ÁFÁ-s számlaigényét 7 napon belül a számlázási név, cím; postázási név, cím és a vásárlási idő feltüntetésével az alábbi e-mail cím tudja jelezni: konyveles@tex.hu

5.14. Amennyiben Felhasználó print@home opciót választott, ebben a lépésben lehetősége van jegyei kinyomtatására is (melyeket a visszaigazoló email-el egy időben, külön emailben szintén elküld Szolgáltató).

5.15. Amennyiben a Honlapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után Szolgáltató azonnal tájékoztatja a Felhasználót a helyes adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE ÉS TELJESÍTÉSE

6.1. A szerződéskötésre vonatkozó ajánlat a Felhasználótól érkezik, amint a "megrendelem" vagy „Kérjük, erősítse meg és adja le rendelését” mezőre kattint. A szerződés a felhasználó és az adott szerződő partner (szervező és/vagy a Szolgáltató) között csak akkor jön létre, ha a Szolgáltató az ajánlatot elfogadja és a tranzakciós számot kiállítja és megküldi a Felhasználó részére.

6.2. A Szolgáltató jogosult törölni a Felhasználó olyan megrendelését, amelyre már kiadták a tranzakciós számot, (egyoldalú elállási jog), amennyiben a Felhasználó megszegi a szervező vagy a Szolgáltató által meghatározott speciális feltételeket, amelyekre az értékesítés előtt felhívták a Felhasználó figyelmét. Ugyanez vonatkozik az ilyen feltételek megkerülésére tett kísérletekre is (pl. a felhasználónként korlátozott számú jegyekre vonatkozó szabályok megsértése, a dokumentációs feltételek megsértése, így különösen a továbbértékesítés tilalmának megsértése, a több felhasználói profil regisztrációjával és használatával történő megkerülési kísérlet stb.), vagy ha a szervezőnek, vagy a Szolgáltatónak a Felhasználóval szemben kifizetetlen követelése van. A rendezvény szervezőjének írásbeli hozzájárulása nélkül tilos a jegyek kereskedelmi reklám- vagy marketingcélú felhasználása (pl. versenynyeremény vagy egyéb kereskedelmi célú felhasználás), valamint a jegyek üzletszerű továbbértékesítése a szervező tulajdonjoga alá tartozó helyszínek bejárati területén. A törlés/elállás a befizetett összegek jóváírásával hallgatólagosan is kijelenthető.

6.3. Szolgáltató minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.

6.4. Általános teljesítési határidő az alábbiak szerint alakul:

‒ Print@home és E-Jegy esetében azonnal.

‒ Személyes átvétel esetében a fizetést követő munkanap 14 órától. Azaz ha valaki személyes átvételt jelöl be a megrendeléskor, akkor a fizetést követő munkanap veheti át a jegyet.

‒ Házhozszállítás esetén a Szolgáltató a jegyeket a postai vagy a futárszolgálattól függően 7-21 munkanapon belül eljuttatja a felhasználó részére

6.5. Házhozszállítás esetén a Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

6.6 Szolgáltató az irányadó jogszabályoknak megfelelően köteles kiállítani és megküldeni a jegyvásárlásról szóló számlát Felhasználó részére.

7. TULAJDONJOG-FENNTARTÁS; BESZÁMÍTÁS

7.1. Amennyiben a felhasználó fogyasztó, a Szolgáltató a számla teljes összegének kiegyenlítéséig a megvásárolt termék tulajdonjogát fenntartja. Ha a jegyek személyre szólóak, a jegy által biztosított jogok a számla teljes összegének kiegyenlítése mellett szállnak át a Felhasználóra.

7.2. Amennyiben a Felhasználó nem fogyasztó, a Szolgáltató a megvásárolt dolog tulajdonjogát mindaddig fenntartja, amíg a Felhasználóval fennálló üzleti kapcsolatából eredő valamennyi fennálló tartozását ki nem egyenlíti. Ha a jegyek személyre szólóak, a jegy által biztosított jogok azzal a feltétellel szállnak át a felhasználóra, hogy a vásárlóval fennálló üzleti kapcsolat valamennyi fennálló tartozását teljes mértékben kiegyenlítette.

7.3. A nem fogyasztó Felhasználót nem illeti meg a beszámítás joga, kivéve, ha a vásárló ellenkövetelését jogerős bírósági határozat állapítja meg, vagy azt a Szolgáltató nem vitatja, illetve elismeri. Továbbá a nem fogyasztó Felhasználó csak annyiban jogosult a beszámításra, amennyiben a Felhasználó ellenkövetelése ugyanabból a szerződéses kapcsolatból származik.

7.4. Ha a Felhasználó a Szolgáltató felé fennálló fizetési kötelezettségével késedelembe esik, valamennyi fennálló követelés azonnal esedékessé válik.

8. ELÁLLÁS JOGA

8.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztónak nincs elállási joga szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki (vagyis az időpontot tartalmazó jegyek vásárlására irányuló szerződések esetén).

9. ESEMÉNY LEMONDÁSA, VÁLTOZTATÁSOK, VISSZATÉRÍTÉSEK, FELELŐSSÉG

9.1. A Szolgáltató a jegyekkel csak kereskedik és nem felelős a rendezvények lebonyolításáért továbbá a belépők árainak visszatérítéséért. Ha a rendezvényt a meghirdetett időpontban a Szolgáltatónak, illetve a szervezőnek fel nem róható okból (pl. vis maior esemény miatt) megtartani nem lehet, de a szervező a meghirdetett időpont tárgyévét követő esztendő december 31. napjáig terjedő időszakra a rendezvényre új időpontot hirdet, úgy a rendezvény elmaradására irányadó szabályokat alkalmazni nem lehet, a jegyek visszaváltására nem kerül sor, hanem a jegyek az új időpontban megtartott rendezvényre változatlanul érvényesek. A rendezvény látogatására vonatkozó jogszabályi változások - hacsak az nem eredményezi a rendezvény elmaradását - nem képezik a jegyvisszaváltás alapját.

9.2. A belépőjegy értékesítése során a Szolgáltató a rendezvény szervezője (szervező) tartós közvetítőjeként vagy bizományosaként jár el. A belépőjegy a szervező rendezvényére történő belépésre jogosítja fel azt, aki megvásárolja. A belépőjegy megvásárlásával a szervező és a belépőjegyet megvásárló Felhasználó között jön létre szerződéses kapcsolat. Szolgáltató kizárólag a jegyértékesítés megfelelőségéért és a vásárlói tájékoztatásért felel. A belépőjegy megvásárlásával tehát a jegyvásárló Felhasználó és a rendezvény szervezője kerül polgári jogi jogviszonyba. Az igénybevett szolgáltatásért a rendezvényszervező, a jegy terjesztéséért pedig a Szolgáltató felelős. A jegyek megvásárlásával a fenti feltételeket a belépőjegyet vásárló Felhasználó kifejezetten elfogadja.

9.3. Az elmaradt rendezvények jegyárának visszatérítését a Szolgáltató mindaddig szavatolja a Felhasználónak, amíg a szervező a visszaváltáshoz szükséges fedezetet biztosítja Szolgáltató részére, vagyis az értékesített belépőjegyek után fizetett előleget a Szolgáltatónak visszautalja. Ellenkező esetben a jegyvisszaváltás kizárólag a szervező felelőssége és kötelessége.

9.4. A jegyek kizárólag a rendezvény elmaradása esetén, a vásárlás helyén, a rendezvény időpontjától számított 30 napos jogvesztő határidőn belül válthatók vissza, feltéve, hogy a visszaváltás szerződésben meghatározott feltételeit a szervező biztosítja a Szolgáltató számára, vagy a visszaváltás módjáról másképpen nem rendelkezik. Ilyen esetben kérjük, figyelje a rendezvény szervezőjének közleményeit, illetve tájékozódjon a Honlapon. Amennyiben egy rendezvényszervező úgy dönt, hogy elhalaszt egy eseményt, vagy megváltoztatja annak helyszínét, a jegyek, a halasztás vagy a helyszínváltoztatás tényétől függetlenül, az új dátumra vagy helyszínre érvényesek. Azt a rendezvényszervező hatáskörébe tartozik eldönteni, hogy a jegyeket visszaváltja, visszafizeti az árát, vagy kicseréli.

9.5. Elmaradt rendezvény esetén a Felhasználó a jegy árán kívül nem léphet fel semmilyen egyéb követeléssel vagy kártérítési igénnyel a Szolgáltatóval szemben. Felhasználó kizárólag a jegyár követelésére jogosult, minden további díj, igy különösen, de nem kizárólagosan rendszerhasználati és más kényelmi díjak, jutalék, szállítási díj követelésére nem jogosult.

9.6. Szolgáltató nem fizeti vissza a jegy árát, kivéve ha a rendezvény szervezője erre lehetőséget ad a Szolgáltatón keresztül. Ebben az esetben online vásárlás esetén, a jegyárat Szolgáltató mielőbb visszautalja, de legkésőbb a rendezvény törlését követő 30 napon belül, feltéve, hogy a részére a jegyárak fedezetét szervező biztosítja.

9.7. Ha egy esemény lemondásra kerül, a jegyek visszaválthatóak a tervezett esemény időpontja utáni maximum 30 belül. Amennyiben a szervező másképp rendelkezik, úgy azok a feltételek az irányadóak. A jegyek visszaváltása csak a vásárlás helyén lehetséges az eredeti belépő bemutatásával és leadásával. Amennyiben Call-Centeren vagy a Honlapon keresztül vásárolta meg belépőjegyeit, úgy visszaváltási igényét kérjük, küldje el email címünkre (info@tex.hu) megadva a nevét, vásárlási ID számát, a számlaszámot és a bank kódját, mely adatok szükségesek a visszatérítéshez, illetve házhozszállítás esetén eredeti belépőjegyeit ajánlott küldeményként kell elküldeni az alábbi címre:

TEX Hungary Kft.

1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 31.

Ezzel az eljárással a jegy érvényét veszti.

9.8. A szereposztásban vagy a programban történt kisebb vagy indokolt változtatásokra a szervezők fenntarthatják a jogot. Lemondás, vagy halasztás esetén, a változtatással kapcsolatosan keletkezett költségekért (pld. utazás, szálloda, kezelési-, vagy szállítási költségek) Szolgáltató nem felel.

9.9. A Szolgáltató csak addig áll helyt, ameddig a szolgáltatás terjed, azaz garantálja, hogy a Felhasználó és csak a Felhasználó a jeggyel részt vehet a rendezvényen, azaz másnak ezt a szolgáltatást nem értékesíti (ugyanazt a jegyet másnak nem adja el).

9.10. A Szolgáltató nem vállal felelősséget arra nézve, hogy Felhasználó elégedett lesz-e az előadással, rendezvénnyel, vagy az adott jegyre vonatkozó bármely programmal, illetve, hogy az előadáson elhangzott, illetve kapott bármely tartalom és információ az, amelyre Felhasználónak szüksége van.

9.11. Szolgáltató továbbá arra sem vállal felelősséget, hogy a szervező által szervezett programok és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások zavartalanok és hibamentesek lesznek, illetve, hogy az esetleges hibák a rendezvény alatt (közben) kijavításra kerülnek. Semmilyen szóbeli vagy írásbeli tájékoztatás, melyet a Szolgáltató ad Felhasználónak a rendezvénnyel kapcsolatban, nem teremt jogérvényesítési lehetőséget.

9.12. A szervező köteles a rendezvények megszervezésére. A felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a megvásárolt jeggyel látogatott rendezvények megtartásáért, illetve a rendezvény minőségéért. A rendezvényen való részvétellel kapcsolatban jogviszony jön létre a jeggyel rendelkező Felhasználó és a szervező között. Az erre a jogviszonyra vonatkozó szabályok a szervező hivatalos honlapján kerülnek meghatározásra. Ezért a Szolgáltató nem lehet fél a szervező és a felhasználók közötti olyan jogvitában, amely a rendezvény elégtelen minősége vagy a rendezvény elmaradása miatt indul. A részvételi feltételek, a rendezvény szabályai vagy a rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény előadásról előadásra és rendezvényről rendezvényre jelentősen eltérhet. A szervező és/vagy a rendezvény helyszínének tulajdonosa jogosult ezeket a szabályokat megállapítani, így a Felhasználó a szervezőnél érdeklődhet ezekről a szabályokról. A szervező és/vagy a rendezvény általános szerződési feltételeinek és házirendjének elfogadása kötelező a jegyvásárláskor vagy a belépéskor.

9.13. Felhasználó nem jogosult arra, hogy a jegyeket továbbértékesítse. A továbbértékesítésért minden esetben a továbbértékesítő felel, a továbbértékesítésből harmadik személynek okozott károkért a Szolgáltató semmilyen esetben sem vonható felelősségre. Amennyiben a Felhasználó mégis továbbértékesíti jegyét, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a továbbértékesített jegyet érvénytelenítse. Az érvénytelenítésből eredő károkért a továbbértékesítő teljes kártérítési felelősséggel tartozik.

9.14. A Felhasználó azon joga, hogy a szerződéstől olyan kötelezettségszegés miatt álljon el, amelyért a szervező vagy a Szolgáltató nem felelős, és amelyben az áru nem hibás, kizárt.

9.15. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Honlap folyamatos üzemeltetése és elérhetősége a Szolgáltató felelősségi körén kívül álló okból megszakadhat. A Szolgáltató ennek megfelelően nem szavatolja a Honlap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a Honlaphoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

9.16. A Szolgáltató jogosult a Honlap karbantartása és fejlesztése érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Honlap elérhetőségét részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

9.17. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Felhasználó, a szervező, vagy harmadik személy szerződés-, illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott. A Szolgáltató mindenkori felelőssége nem haladhatja meg a jegyárak értékét (ide nem értve a szállítási és egyéb szolgáltatási és kényelmi díjakat). Szolgáltató ugyanakkor korlátlanul felel minden szándékosan okozott kárért, valamint az életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító károkozásért.

9.18. A Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.

10. PANASZKEZELÉS RENDJE

10.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

10.2. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

10.3. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

10.4. A Felhasználó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A panasz kivizsgálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatóság kérelemre vagy hivatalból jár el, így fogyasztóvédelmi szempontból vizsgálja a TEX Hungary Kft. piaci magatartását. A fogyasztóvédelmi hatóság a kormányhivatal. A kormányhivatalok elérhetőségei: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

10.5. A Felhasználónak panasza esetén lehetősége van lakóhelye, vagy a tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422

Elnök: Dr. Bércesi Ferenc

Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu

E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228.

Telefonszáma: (76) 501-525; (76) 501-532; (70) 938-4764; (70) 938-4765

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

Honlap cím: www.bacsbekeltetes.hu

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

Honlap cím: www.bmkik.hu/index.php?id=1317

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Levelezési cím: 3501 Miskolc Pf. 376.

Telefonszáma: (46) 501-090

Elnök: Dr. Tulipán Péter

Honlap cím: https://bokik.hu/bekelteto-testulet

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Levelezési cím: 1253 Budapest Pf. 10.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika

Honlap cím: www.bekeltet.bkik.hu

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Elnök: Dr. Horváth Károly

Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Elnök: Dr. Vári Kovács József

Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu

E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/A.

Telefonszáma: (96) 520-217

Elnök: Dr. Bagoly Beáta

Honlap cím: www.bekeltetesgyor.hu/hu; www.gymsmkik.hu/bekelteto

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

Honlap cím: www.hbmbekeltetes.hu

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint 1.

Levelezési cím: 3300 Eger, Faiskola u. 15.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék; (30) 967-4336

Elnök: Dr. Gondos István

Honlap cím: www.hkik.hu/hu/content/bekelteto-testulet

E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 303-304. szoba

Telefonszáma: (20) 373-2570

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

Honlap cím: www.jaszbekeltetes.hu;www.iparkamaraszolnok.hu/ugyintezes/bekelteto-testulet

E-mail cím: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-012

Elnök: Dr. Bures Gabriella

Honlap cím: www.kem-bekeltetes.webnode.hu

E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4.

Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

Honlap cím: www.bekeltetes-nograd.hu

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszáma: (1) 792-7881

Fax száma: (1) 792-7881

Elnök: Dr. Koncz Pál

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu; www.pestmegyeibekelteto.hu

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Csapláros Imre

Honlap cím: www.skik.hu/bekelteto-testulet-159

E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 420-180 Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin

Honlap cím: www.bekeltetes-szabolcs.hu

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (30) 664-2130; (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Mónus Gréta Honlap cím: www.tmkik.hu/hu/bekelteto-testulet

E-mail cím: bekeltett@tmkik.hu; kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.

Telefonszáma: (94) 312-356; (94) 506-645

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

Honlap cím: www.vasibekelteto.hu

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Fsz. 115-116.)

Telefonszáma: (88) 814-121; (88) 814-111

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Herjavecz Klára

Honlap cím: www.bekeltetesveszprem.hu; www.veszpremikamara.hu/a-bekelteto-testuletrol

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

Holap cím: www.bekelteteszala.hu

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

10.6. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

10.7. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a Budapesti Békéltető Testület illetékes.

10.8. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

10.9. Amennyiben a Felhasználó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.

11. SZERZŐI JOGOK

11.1. A Honlap grafikus megjelenése tartalma és szövegei a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény által védett szerzői alkotások, amelyeken a Szolgáltató rendelkezik kizárólagos tulajdonjoggal és szerzői vagyoni jogokkal. A Honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, átdolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül tilos.

11.2. A Honlapról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak a Szolgáltatóra és a Honlapra való hivatkozással lehet.

11.3. Tilos a Honlap tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése vagy feltörése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Honlap vagy annak bármely része módosítható vagy indexelhető.

11.4. Az Eventim és Eventim.hu név jogi oltalom alatt áll, felhasználása az indokolt hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

12. VEGYES ÉS ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

12.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

12.2. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

12.3. Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

12.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

12.5. A jelen ÁSZF-el kapcsolatos bármely jogvitában kizárólag a magyar jog alkalmazandó, és a magyar bíróságok rendelkeznek kizárólagos illetékességgel.

12.6. A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználókat, hogy a nyújtott szolgáltatások és kínált termékek (belépőjegyek) jellegéből adódóan termékszavatosság és az általános jótállási szabályok nem érvényesek. Adott esetben a Felhasználók a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben meghatározott kellékszavatossági jogokat gyakorolhatják.

12.7. A Szolgáltató a Felhasználók személyes adatait a vonatkozó Adatkezelési Tájékoztatóban részletezett szabályok szerint kezeli, amely elérhető a: http://www.eventim.hu/hu/adatvedelem oldalon. Felhívjuk figyelmét, hogy a szervező vagy maga a helyszín saját általános szerződési feltételeket és adatkezelési tájékoztatót tehet közzé. Ezek tartalmáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, még abban az esetben sem, ha azt a szervező vagy a rendezvény helyszínének kérésére a Szolgáltató a Honlapján teszi közzé.

12.8. A jelen ÁSZF alapján kötött megállapodások nem kerülnek iktatásra, és azok nem minősülnek írásbeli szerződésnek. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.eventim.hu/hu/felhasznaloi_feltetelek és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: http://www.eventim.hu/hu/felhasznaloi_feltetelek.pdf

12.9. A jelen ÁSZF alapján kötött szerződések magyar és angol nyelven is megköthetők. A két változat közötti ellentmondás esetén a magyar nyelvű változat az irányadó.

12.10. A Szolgáltató nyilvánosan elérhető általános szerződési feltételei közötti bármilyen eltérés esetén a www.eventim.hu oldalon történő jegyvásárlással kapcsolatban kizárólag a jelen ÁSZF az irányadó.

12.11. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A jelen ÁSZF módosítása esetén a Szolgáltató a felhasználókat a változásoknak a Honlapon történő közzétételével értesíti. A módosítások a közzététel napján lépnek hatályba. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követő, a felhasználó által, a Honlap első használatakor lépnek hatályba, és csak a módosítást követően leadott megrendelésekre vonatkoznak.

2023. február 1.