Ügyfélszolgálat

GYIK

A vásárlás folyamata

Mi történik miután leadtam a rendelést?
Ha leadta megrendelését a www.eventim.hu weboldalon, rendeléséről egy visszaigazoló levelet kap a vásárlás során megadott email címére, mely tartalmazza rendelése részleteit, mint a rendeléshez tartozó vásárlási azonosítót, átvételi és fizetési információkat, és a vásárlás teljes összegét. Kérjük, amennyiben nem kap rendeléséről visszaigazoló emailt, vagy bármi probléma merülne a rendelésével kapcsolatba, keresse munkatársainkat az info@tex.hu email címen.
A rendelést le tudom mondani?
A jegyek kizárólag a rendezvény elmaradása esetén, a vásárlás helyén, a rendezvény időpontjától számított 30 napos jogvesztő határidőn belül válthatók vissza, feltéve, hogy a visszaváltás szerződésben meghatározott feltételeit a szervező biztosítja a TEX Hungary Kft. számára, vagy a visszaváltás módjáról másképpen nem rendelkezik. Ilyen esetben kérjük, figyelje a rendezvény szervezőjének közleményeit illetve tájékozódjon a www.tex.hu oldalon. A jegy árán kívül nem léphet fel semmilyen egyéb követeléssel, vagy kártérítési igénnyel sem a rendezőkkel, sem a jegyterjesztővel szemben. Amennyiben egy rendezvényszervező úgy dönt, hogy elhalaszt egy eseményt, vagy megváltoztatja annak helyszínét, a jegyek, a halasztás vagy a helyszínváltoztatás tényétől függetlenül, az új dátumra vagy helyszínre érvényesek. Azt a rendezvényszervező hatáskörébe tartozik eldönteni, hogy a jegyeket visszaváltja, visszafizeti az árát, vagy kicseréli.
Egyéb esetekben jegyet nem cserélünk, és nem váltunk vissza.
A belépőjegy megvásárlásával a jegyvásárló és a rendezvény szervezője kerül polgári jogviszonyba. Az igénybevett szolgáltatásért a rendezvényszervező, a jegy terjesztéséért pedig a TEX Hungary Kft. felelős.
A jegyek megvásárlásával a fenti feltételeket a vásárló elfogadja.
Melyek az elfogadott fizetési módok?
A jegyértékesítés során - az egyes események speciális feltételeitől függően – az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:
- Visa/Mastercard hitelkártyás fizetés: ebben az esetben a rendelése teljes összegét leemeljük hitelkártya számlájáról.
- Banki átutalás (bankon keresztül történő fizetés): a visszaigazoló e-mailben közöljük a tranzakciós szám mellett a teljes fizetendő összeget, egy rendelési számot, és egy bankszámlaszámot ahová a szóban forgó összeget kérjük, 3 munkanapon belül átutalni szíveskedjék.
- Utánvétel: futárszolgálattal történő kiszállítás esetén válaszható, a csomag kézbesítésekor fizeti ki rendelése ellenértékét. A futárszolgálat csak a belföldi ügyfeleink számára érhető el.
Honnan tudhatom, hogy rendelésemet megfelelően adtam le?
Sikeres rendeléséről egy visszaigazoló levelet kap a vásárlás során megadott email címére, mely tartalmazza rendelése részleteit, mint a rendeléshez tartozó vásárlási azonosítót, átvételi és fizetési információkat, és a vásárlás teljes összegét. Kérjük, amennyiben nem kap rendeléséről visszaigazoló email-t 4 órán belül, vagy bármi probléma merülne fel a rendelésével kapcsolatba, keresse munkatársainkat az info@tex.hu email címen.
Mi kell tennem, ha bármilyen problémát észlelek az Eventim weboldalán?
Ha bármilyen problémát észlel, kérjük, értesítsen bennünket az info@tex.hu címen.
Mi történik, ha nem kapok rendelést visszaigazoló email-t?
Rendelés visszaigazoló email-t röviddel a rendelés megtétele után fogja megkapni. Ha a rendelés leadásától számított 4 órán belül nem kap ilyen üzenetet, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@tex.hu címen, hogy a problémát orvosolni tudjuk.
Mennyi a hitelkártyámról levett teljes összeg?
Rendelését SSL biztonsági kapcsolaton keresztül teljesítjük a Ticket Express Gmbh. Bécs, Ausztria által az Eventim Nederland B.V.-n (postbus 69507, 1060 CN Amsterdam / Hollandia) keresztül.
Hazai rendezvények esetén minden hitelkártya fizetés Forintban kerül feldolgozásra.
Külföldi rendezvények esetén minden hitelkártya fizetés EURO-ban kerül feldolgozásra, vagyis a megrendelés ellenértékét napi árfolyamon átszámítjuk Euro-ra. Kérjük, legyen tudatában annak, hogy a hitelkártya elszámolási határidők különbözősége miatt, a kártyáján megjelenő forint terhelés eltérhet attól, ami a megrendelésben szerepel. Az eltérés lehet pozitív és negatív egyaránt, attól függően, hogy mekkora az Euro árfolyam különbsége a vásárlás illetve a kártyára terhelés időpontjában. A hitelkártyáról levett összeg tartalmazza a rendelt jegyek ellenértékét, a választott szállítási mód kezelési költségét, illetve egyéb szolgáltatások díját (pl. Nyugalom Szerződése).

Vissza a tetejére

Biztonság és adatvédelem

Biztonságban vannak-e a hitelkártyámra vonatkozó információk?
Igen. Amint leadta megrendelését, egy biztonságos szerverre küldjük az Ön által megadott információt, mely Biztonsági Lakattal (SSL) van levédve. Hitelkártya információit biztonságos módon egy fizetést lebonyolító központba küldjük engedélyezésre ill. igazolásra. Hitelkártyájának mindössze első 4 számát őrizzük meg/jegyezzük fel. Ezáltal bizalmasan kezeljük hitelkártya adatait, de így nyomon tudjuk követni a fizetést, ha valami probléma merülne fel.
Milyen információkat tárolnak rólam?
Az Ticket Express csak olyan lényeges adatokat tárol Önről, melyek megrendelése teljesítéséhez szükségesek. Ilyenek/ide tartoznak: az Ön neve, lak- vagy szállítási címe és kapcsolatfelvételhez szükséges adatok, úgymint email cím és telefonszám. Azt is tudnia kell, hogy vásárlásainak történetét és vásárlásait is eltároljuk, megőrizzük. Azonban NEM TÁROLJUK HITELKÁRTYA ADATAIT: Ha a megrendelést teljesítettük mindössze 4 számot raktározunk el a hitelkártyájáról. Nem árusítjuk, hozzuk nyilvánosságra vagy osztjuk meg látogatóink és vevőink személyes adatait.
Ha több információt szeretne személyes adatainak kezeléséről, használatáról, kérjük, olvassa el adatvédelemmel kapcsolatos politikánkat.
Mik azok a „cookie-k” és valóban szükségem van-e ezekre?
A „cookie” vagy „süti” olyan weboldal által létrehozott fájl, amelynek segítségével a weboldal a felhasználó számítógépén közvetlenül tárolhat információt. Így képesek például megjegyezni a weboldalak a személyes beállításokat. Annak érdekében, hogy helyesen lássa a TEX weboldal-t és megrendelést eszközölhessen, keresőjét alkalmassá kell tennie arra, hogy elfogadja a cookie-kat.
Hogyan engedélyezhetem a cookie-kat a webböngészőben?
Ha nincsenek engedélyezett cookie-k az Ön webböngészőjén, a következőket kell tennie:
-Firefox böngésző esetén: Használja az Eszközök > Beállítások menüpont kiválasztása után megjelenő ablak Adatvédelem paneljét. A Sütik menüből válassza és pipálja ki a „Sütik elfogadás webhelyekről” és a „Sütik megtartása: amíg le nem járnak” beállításokat.
-Chrome böngésző esetén: Használja az Beállítások> Speciális beállítások> Tartalombeállítás>Adatvédelem>Cookiek menüpontot a cookiek engedélyezésére.
-Internet Explorer böngésző esetén: kattintson az Eszközök menü Internetbeállítások parancsára, majd a Biztonság fülre. Kattintson a kívánt webtartalom-zónára, majd az „Egyéni szint” gombra. A „Cookie-k” szakaszban engedélyezze a cookiek használatát, majd mentse módosításait.
Ha a cookie-kkal és adatvédelmével kapcsolatosan bármilyen további információra lenne szüksége, lépjen kapcsolatba velünk az info@tex.hu címen.
Vissza a tetejére

Regisztráció és hozzáférés

Miért és hogyan regisztráljak?
Az www.tex.hu oldalon történő vásárlás regisztrációhoz kötött. Ehhez feltétlenül meg kell adnia nevét és email címét. Ezután visszaigazoló emailt küldünk Önnek, melyben meg kell erősítenie regisztrálási szándékát. Kérjük, kövesse az emailben közölt lépéseket. Felhasználói fiókjának kitöltésével felgyorsíthatja jövőbeni vásárlásai menetét is. Személyes adatainak és a szállítási adatok megadásával későbbi rendeléseinél automatikusan húzhatóak be ezek az információk, így ezeket nem kell minden rendelés alkalmával külön megadni.
Felhasználói fiókjába az oldal jobb felső sarkában- kék fejlécben- található ember ikonra kattintva tud bejelentkezni, mely a nyelvválasztó (HU/EN) mellett található.
Hogyan tudok belépni Felhasználói Fiókomba?
Felhasználói fiókjába az oldal jobb felső sarkában- kék fejlécben- található ember ikonra kattintva tud bejelentkezni, mely a nyelvválasztó (HU/EN) mellett található.
Regisztrálnom kell-e ismételten akkor, ha egy másik nemzetközi Eventim weboldalon vagy Eventim partneren keresztül vásárolok?
Igen, Önnek regisztrálni kell valamennyi Eventim oldalon vagy Eventim partnernél, mivel az Ön személyes adatait harmadik személy részére nem adjuk át.
Hogyan tudom változtatni személyes adataim és beállításaim?
Megváltoztathatja az olyan személyes adatait, mint email címe, neve, belépési titkos kódja, szállítási címe, stb., ahogyan az Önnek megfelel. A változtatásokhoz lépjen be az Ön felhasználói fiókjába, és válasszon a „Ön címe”, „Jelszó megváltoztatása”, „Email cím megváltoztatása” menüpontok közül. Kérjük, vegye figyelembe, hogy néhány változtatás után újra aktiválnia kell majd fiókját. Ebben az esetben emailt küldünk Önnek a megadott levelezési címére és kérjük, kövesse az abban leírt utasításokat.
Felhasználói fiókjába az oldal jobb felső sarkában- kék fejlécben- található ember ikonra kattintva tud bejelentkezni, mely a nyelvválasztó (HU/EN) mellett található.
Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavam?
Ha Ön már regisztrált, de nem emlékszik a jelszavára, lehetősége van új jelszót generálni fiókjához. Csak kattintson a „Fiókom” menüre és a felugró ablakban adja meg az email címét. Válassza a „Visszatérő vásárló” opciót, és kattintson az „Elfelejtette a jelszót?” linkre. Ezt követően elküldjük Önnek automatikusan generált jelszavát, mellyel be tud jelentkezni fiókjába. Vegye figyelembe, hogy ahhoz, hogy megkapja új jelszavát, ugyanazt az email címet kell megadnia, mint amit a regisztrálásnál használt.
Meg tudom változtatni a szállítási címem?
Igen, könnyen meg tudja változtatni szállítási címét mindaddig, amíg a rendelés végrehajtása még nem történt meg. Szállítási címe megváltoztatásához kérjük, lépjen be a „Fiókom/ Ön címei” menüpontba.
Én egy regisztrált vásárló vagyok, de hibaüzenetet kapok amikor megpróbálok belépni. Mit csinálok helytelenül?
Ha Ön regisztrálva van, azonban a belépésnél problémája akad, az alábbi hibák merülhetnek fel. Az első, hogy bár regisztrált, de nem aktiválta fiókját. Azért, hogy a regisztráció teljes legyen, Önnek egyszer rá kell kattintania a regisztráció megerősítésére, az Önnek, a regisztráció után közvetlenül elküldött visszaigazoló levélben. Ezáltal aktiválódik az Ön fiókja, és be tud lépni a Ticket Express weboldalra. Ha ezzel sem oldódott meg a problémája, kérjük, ellenőrizze felhasználói nevét és jelszavát. Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, kérjük lépjen velünk kapcsolatba az info@tex.hu email címen.
Mi történik, ha nem kapok Felhasználói fiókot aktiváló email-t?
Általában röviddel az Eventim weboldalon történt regisztrációja után kapja meg a visszaigazoló levelet, mely tartalmazza az aktiváláshoz szükséges linket. Az email-ben megadott link-re kattintva az Ön regisztráció teljes lesz, és fiókja aktiválódik. Ha nem kap ilyen üzenet a regisztrációt követő 4 órán belül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velük az info@tex.hu címen és segítünk a probléma megoldásában.
Tudok kétszer regisztrálni ugyanazzal az email címmel?
Nem. Biztonsági okokból nem lehetséges kétszer ugyanazzal az email címmel regisztrálni. Kérjük, amennyiben egy második regisztrációt is szeretne, és erre megvan a megfelelő oka, használjon egy másik email címet.
Vissza a tetejére

Nincs eredmény! Vissza a teljes listához